شیخ محمد صالح المنجد و میکی ماوس!

برزکوه نیوز: سنی نیوز: شیخ محمد صالح المنجد و میکی ماوس!
برای بسیاری از کسانی که تنها هدفشان ضربه زدن به علما و مخصوصا علمای داعی به قرآن و سنت است این مهم نیست که چگونه به هدف خود دست یابند. منطق آنان این است: “هدف وسیله را توجیه می کند!”اخلاق هم که مهم نیست. اخلاقی بودن یک مساله را نیز میزان منطبق بودن آن با افکار ما تعیین می کند.آزادی نیز تعریف خاص خود را دارد.
اگر چه این گروه در ظاهر علیه استبداد و دیکتاتوری مبارزه می کنند اما آنچه بسیار خطرناک تر از استبدادهای سنتی است نوعی جدید از استبداد است … در این نوع استبداد مخالف به وحشتناکترین روش ممکن حذف می شود و قربانیان واقعی که مردم و افکار عمومی هستند نیز متوجه هیچ چیز نمی شوند.دشمن کیست؟ آنانی که حتی بصورت غیر مستقیم در برابر ما ایستاده اند…
تصویری که باید از یک شیخ دعوتگر و خستگی ناپذیر همچون “شیخ محمد صالح المنجد” ارائه می شد چهره ی یک شیخ “وهابی” متحجر است که تشنه ی خون است و با تفکر قرون وسطایی زندگی می کند! روشی که برای ارائه ی این تصویر مورد استفاده قرار می گیرد هم مهم نیست چون “هدف وسیله را…!”
در اخبار تمسخر آمیزی که کانال ها و نشریات سکولار (و همینطور رافضی ها) منتشر نموده بودند چنین ادعا شده بود که شیخ محمد المنجد فتوای کشتن “میکی ماس” شخصیت معروف کارتونی “والت دیسنی” را صادر کرده است! حتی اگر در سایت های فارسی جستجو کنید این خبر را خواهید دید! اما قضیه چیست؟ و اصلا آیا مگر میکی قابل کشته شدن است؟!
کار جالبی که این کانال ها انجام داده بودند چیزی نبود جز تحریف سخنان شیخ آن هم به بدترین و زشت ترین شکل ممکن. در واقع آنها به سادگی تمام سخنان شیخ را در مورد ضروری بودن کشتن موش ها و خطر این موجودات بر بهداشت شهری، عمدا به کشتن میکی ماوس تحریف کرده بودند.به همین سادگی!
وی در برنامه ای از قهرمان و محبوب شدن موش ها توسط برنامه های تلویزیونی انتقاد کرده و برای نمونه به کارتون تام و جری و همینطور شخصیت کارتونی میکی ماوس اشاره کرده بود.
جالب است بدانید تمام قضیه را سایت یک موسسه ی “تحقیقاتی” بنام “The Middle East Media Research Institute” (انستیتوی خاورمیانه برای بررسی رسانه ای) به وجود آورد. این سایت که از سوی یک جهت بسیار مشکوک اداره می شود وظیفه ای ندارد جز بررسی برنامه هایی که از تلویزیون های اسلامی پخش می شود و سپس استفاده از آن در جهت اهداف خاص.
بسیار جالب است که سایت های شیعی خیلی از این دروغ بزرگ استقبال کرده اند! اما اگر سری به سایت این موسسه بزنید خواهید دید بسیاری از آخوندها و شخصیت های شیعی نیز در آن شدیدا مورد تمسخر قرار گرفته اند!
اما شیخ محمد صالح المنجد کیست؟ برای آنکه متحجران سکولار (و البته رافضي ها!) بیشتر بدانند، شیخ که هم اکنون استاد دانشگاه ملک عبدالعزیز در علوم شرعی است در واقع فارغ التحصیل دانشگاه نفت و معدن ملک فهد (KFPM) در تخصص مدیریت صنعتی است و هرگز آنی نیست که این افراد در ذهن خود تصور کرده اند.
شیخ به مدت ۱۲ سال سایت اسلام سوال و جواب را مدیریت می کند. مطمئنا بسیاری از دشمنان وی تا آن زمان نمی دانستند کامپیوتر چیست!وی معمولا در مسائل سیاسی دخالت نمی کند و به جنجال های رسانه ای نیز علاقه ای ندارد. عمده ی تلاش وی تلاش دعوی و تربیتی است. وی علاوه بر مجموعه سایت های http://www.islam.ws/که بالغ بر ۹ سایت به ۹ زبان زنده ی دنیاست، مدیریت مجموعه خدمات “الزاد الدعوی” است که در مجال خدمات دعوی و اطلاعرسانی اسلامی موبایل و تولید رادیو تلویزیونی و همینطور مطبوعات، فعال است، بر عهده دارد.
باید دانست عمدتا تلاش مخالفین سکولار چیزی جز تخریب و استبداد رسانه ای از طریق ایجاد هیاهو نیست. هدف تیرهای زشت این گروه نیز شخصیت هایی است که دارای تاثیر بالا و “حضور واقعی” در جامعه هستند و از محبوبیت فراوانی برخوردارند. به نظر شما این روش تازگی دارد؟