الحمدلله قبر فاطمه رضي الله عنها پيدا شد!!!!

برزکوه نیوز:به نقل از سنی نیوز: ستاد بازسازي عتبات عاليات خوزستان از ساخت و تكميل حرم حضرت فاطمه زهرا (س) در كنار حرم امام علي (ع) در شهر نجف اشرف در زميني به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با اعتبار ۸۰۰ ميليون تومان خبر داد. …. ‏
————————————————

ستاد بازسازي عتبات عاليات خوزستان از ساخت و تكميل حرم نمادين حضرت فاطمه زهرا (س) در كنار حرم امام علي (ع) در شهر نجف اشرف در زميني به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با اعتبار ۸۰۰ ميليون تومان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ستاد بازسازي عتبات عاليات استان خوزستان، از بين ۱۱۰ پروژه بازسازي عتبات عاليات، ۵۰ پروژه با اعتبار هزينه شده ۶۰ ميليارد تومان به اتمام رسيده است.
از اين تعداد پروژه مي‌توان به دارالشفاي حضرت با مساحت ۳۰ هكتار كه در بيرون كربلا بنا شده است، دارالضيافه با مساحت ۵ هزار مترمربع و ساخت حرم حضرت فاطمه زهرا (س) در جنب حرم امام علي (ع) در زميني به مساحت ۳۵ هزار متر‌مربع با اعتبار ۸۰۰ ميليون تومان اشاره كرد.
همچنين تصفيه‌خانه حرم حضرت عباس در مدت سه ماه ساخته شده است كه به دنبال اين موفقيت، ساخت تصفيه‌خانه طفلان مسلم نيز بر عهده مردم مسلمان و شيعه‌دوست خوزستان قرار داده شد.
http://hajj.ir/hadjwebui/news/wfShowOpinion.aspx?id=38711