عبدالله زهاوی مدیر سایت دوربین بار دیگر مورد تهدید قرار گرفت


برزکوه نیوز: به نقل از دوربین نیوز
بسم الله الرحمن الرحیم
وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُکَ إِلاَّ بِاللّهِ وَلاَ تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلاَ تَکُ فِی ضَیْقٍ مِّمَّا یَمْکُرُونَ
السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
ضمن عرض سلام به برادران و خواهران جامعه اهل سنت که بیننده ی سایت دوربین می باشند. لازم است شما عزیزان را از این موضوع باخبر سازیم که هر از گاهی نامه هایی تهدید آمیز برای این پایگاه دینی فرهنگی سیاسی ارسال می شود که مفهوم بیشتر نامه های ارسال شده، تقریبا یکی می باشد ومی توان گفت هدف از نوشتن این نامه ها تسلیم نمودن پایگاه دوربین به سکوت در برابر حق وپذیرفتن ذلت وخواری و حرکت در مسیری است که مخالفان این عقیده آن را می پسندند. اما به فضل خداوند ما با توکل به خداوند منان از این تهدیدات باکی نداریم و از مسیر خود باز نخواهیم ایستاد.
الله سبحانه وتعالی می فرمایند:
وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ
و درجایی دیگر نیز می فرمایند:
وَلَا تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلَا تَکُن فِی ضَیْقٍ مِّمَّا یَمْکُرُونَ
برادران و سروران گرامی: همچنان که مستحضر هستید سایت دوربین با سابقه ای چند ساله در زمینه ی دین وفرهنگ اصیل اسلامی واشاعه وتبلیغ دین مبین اسلام ومنهج سلف صالح در خدمت مسلمانان جهان بخصوص مناطق کردستان وایران بوده است و صاحب فکر وبرنامه ای منسجم برای تحقق هدفی روشن وآشکار است وخود را نماینده ی دیگر برادران و مجاهدین راه حق می داند و خود را موظف می داند که بدون هیچ خصومت شخصی خبرهای ممالک اسلامی بخصوص مناطق کردستان وتمام مناطق اهل سنت را به گوش جهانیان برساند. اخیراً این پایگاه فرهنگی فیلم شهادت یک دلاور مرد عرصه ی غیرت وشجاعت وشهامت، یک شهید در خون خفته، یک لاله ی پرپر شده و یک جان برکف مخلص (عمرکردی)را منتشر وبه معرض دید عموم گذاشت اما متاسفانه خبر شهادت این برادر بزرگوار و انتشار فیلم ایشان، ضربه و خنجری عمیق بر قلب کفار و منافقین وارد نمود. به گونه ای که از ساعات اولیه ی انتشار این خبر نامه های متعددی که شامل تهدیداتی نا عادلانه و ونابخردانه از جانب اشخاص یا گروهایی (یا دوست نادان وجاهل و یا دشمن کینه توز، که قصد آشوب را داشتند) رای ما ارسال شد.
ما پیمان بسته ایم که راه شهدا را ادامه دهیم واز هیچ نیرنگ وفریب و تهدیدی نمی ترسیم این پیمان، پیمانی است الهی و خدا جویانه و با قلبی پاک و دور از کینه به این اشخاص می گوییم که این تهدیدات به جایی نمی رسد و بهتر است که به جای این تهدیدات که موجب تفرقه بین مسلمانان و نیز سبب خشنودی بیگانگان و ظالمان می گردد ما را در این راه یاری دهد.
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
مدیریت سایت دوربین
شورای قسمت فارسی
31/1/2009
چند کلمه از این نامه ها به شما آقای(.............) معروف به عبدالله زهابی یه فرصت می دهم که این ویدئو را بردارید اگر این کاررا کردی که خیلی خوب، اگر نه منم همین کار شما را در قبال خودتان انجام خواهد داد انجام خواهم داد انشالله.
هر دوست یا دشمنی امادی گفتگو با سایت دوربیین است . ادرس ایمیل ما و امادی گوش دادن به حرفهای حق هستیم.
s.zehawi@yahoo.com