برای مقابله با جندالله دست به دامن پیشوای اهل سنت مولانا عبدالحمید و قول ازادی زندانیان سیاسی

برزکوه نیوز: برای مقابله با جندالله دست به دامن پیشوای اهل سنت مولانا عبدالحمید و قول ازادی زندانیان سیاسی
خـبـرنگـار دوربيين/عبدالمالک بلوچی
دوربـــيين نـــيــوز : پس از تخریب پایگاه بسیج واقع در جنب مسجدالغدیر زاهدان و تهدید عوامل انفجار به حملات بیشتر مسئولین محلی و مقامات امنیتی استان سیستان و بلوچستان دچار حواس باختگی شدند.این مسئولین مثل همیشه دست به دامن پیشوای اهل سنت مولانا عبدالحمید شده اند تا جلوی جنبش جندالله را از انجام عملیات بیشتر در استان بویژه در شهر زاهدان باز دارد.بعضی از گزارشها حاکی از آنست که مقامات عالیرتبه قول دادند زندانیان سیاسی اهل سنت را در استان آزاد خواهند کرد و از رهبران و معتمدین سنی مذهب فهرست اسامی زندانیان را خواسته اند.
لازم به یادآوریست جنبش مقاومت مردمی جندالله پس از انفجار پایگاه بسیج در جنوب غرب زاهدان طی انتشار اطلاعیه ای درخواست کرده بود تمام زندانیان سیاسی بلوچ را آزاد کنید یا منتظر عملیاتهای بعدی و شدیدتر ما باشید.
پیش از این در چند متری محل انفجار و تخریب دفتر بسیج اتوبوس حامل فرماندهان سپاه پاسداران توسط جندالله منفجر شد که تمام سرنشینان آن که نزدیک به بیست نفر بودند به هلاکت رسیدند.جندالله مدعی است برای حقوق مردم بلوچ و اهل سنت مجبور شده اسلحه بدست گیرد. اگر حقوق اهل سنت به آنها داده شود اسلحه را کنار خواهد گذاشت