برزکوه نیوز: صادق لاریجانی، سردسته اوباش در لباس قانون
جعفر پویه
صادق لاریجانی، گماشته ولی فقیه رژیم در مسند قاضی القضاتی رژیم روز گذشته (چهارشنبه) از مسند تازه اش برای رهبران مخالف دور برداشت و آنان را تهدید کرد.
او گفت: "تمام کسانی که در اغتشاشات اخیر به سمت قانون شکنی و زیر سووال بردن اصل نظام رفتند، در هر جایگاهی که هستند، بدانند که دستگاه قضایی ساکت نمی ماند و حسب مقررات نسبت به آنان تصمیم گیری خواهد کرد."
وی ادامه داد: "دستگاه قضايى به تمام كسانى كه در مسير اشاعه كذب و حتى اظهار كذب با هدف تشويش افكار عمومى و بالاتر از آن هتك حرمت نظام حركت مى ‌كنند، اعلام مى ‌كند كه در مقابل اين اقدامات غير قانونى و ادعاهاى كذب خواهد ايستاد."
مثل اینکه تا کنون دستگاه قضایی نظاره گر بوده و هیچ کاری نکرده است. انگار دادگاه های صحرایی برگزار نشده، دستگیریهای بدون دلیل و توجیه صورت نگرفته، به جوانان در بازداشتگاه های زیر نظارت قوه قضاییه تجاوز نشده و تحت شکنجه به قتل نرسیده اند.
لاریجانی در حالی اینگونه حرف می زند که حتی به ادعای دستگاه دروغ پراکنی رژیم، در روزهای اعتراض آرام به تقلب گستره انتخاباتی، دستگاه سرکوب بیش از 4000 نفر را دستگیر کرده است. در این روزها اخبار وسیعی از قتل، کشتار و ضرب و شتم در خیابانها توسط اوباش سرکوبگر رژیم به سرتاسر جهان مخابره شده است.


همچنین طبق اسناد و شواهد، شکنجه گران و بازجویان دستگاه ولایی، پسران و دختران دستگیر شده را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و تعداد زیادی از آنان را همزمان به قتل رسانده اند. حال این دستگاه قضایی سپرده شده به لاریجانی است که از زبان او ادعای می کند: "معتقدیم در مسیر مقابله با این فتنه و کارهای غیرقانونی، افراط و تفریطهایی نیز صورت گرفته است، اما همگان بدانند که بنای نظام برخورد با تخلف است و اگر ماموری خلاف کرده است، قطعا با او نیز مقابله خواهد شد."
به زبان ساده، لاریجانی اعتراض آرام اقشار وسیع مردم به تقلب انتخاباتی رژیم را "فتنه" و "کارهای غیرقانونی" می نامد و اعمال بی شرمانه اوباش و گماشتگان رهبر رژیم که به جوانان تجاوز کرده اند را "افراط و تفریط" می داند که ادعای برخورد با آنرا می کند اما بلافاصله این جنایات را به سطح "تخلف" فرو می کاهد و به بیان دیگر این اعمال بی شرمانه را تایید می کند و برای آنها از نظر حقوقی پیگرد جدی ای در نظر نمی گیرد. چون آنها در انجام ماموریت شان که همان تجاوز جنسی و قتل در زیر شکنجه است، تنها زیاده روی کرده اند.
این است دستگاه قضاوت لاریجانی و به این دلیل او را رهبر سیاهکار رژیم بر منصب قاضی القضاتی می نشاند تا تنها اوامر او را رنگ قضایی داده و در سرکوب مردم، سردسته اوباش لباس قانون پوش باشد.