در واکنش به اظهارات ابراهیم رئیسی

برزکوه نیوز: تهران – خبرگزاری ها ،العربیه نت : كروبی یکی از اسناد ارائه شده به هیات ویژه را منتشرکرد مهدی کروبی درواکنش به اظهارات ابراهیم رئیسی معاون اول رئیس قوه قضائیه که گفته بود کروبی درجلسه کمیته ویژه " هیچ سندی درمورد تجاوزجنسی ارائه نکرد " یکی از اسناد ارائه شده دراین جلسه را منتشر کرد.مهدی کروبی هفته پیش برای صادق لاریجانی رئیس جدید قوه قضائیه نامه ای فرستاد و برای ارائه مستندات تجاوزجنسی اعلام آمادگی کرد.لاریجانی نیز به هیات ویژه قوه قضائیه که ابراهیم رئیسی معاون اول ،غلام حسین اژه ای دادستان وعلی خلفی رئیس دفترلاریجانی در آن عضوهستند دستورداد تا موضوع را بررسی کنند.چند روز پس از دیداراین هیات با کروبی معاون اول قوه قضائیه در حاشیه مراسمی اظهار داشت که درجلسه کمیته ویژه قوه قضائیه برای رسیدگی به حوادث اخیرکه با حضور کروبی برگزار شده است وی هیچ سند ومدرکی ارائه نکرده وتنها اظهاراتی را بیان داشته که مورد بررسی قرارمی ‌گیرد.کروبی با تکذیب سخنان ابراهیم رییسی گفت:" من دراین جلسه سه سند ارائه کردم.نخست فیلم اظهارات همین فردی که تحت تاثیرتهدیدهای نماینده مرتضوی ناپدید شده است را ارائه کردم ، دومین سند بنده درباره آزاریک خانم بود وسومین سند هم درباره یک آقایی بود که پس از دستگیری بلای بسیاری بر سر او آورده بودند که یک سی دی ونظر پزشک قانونی درباره ایشان را نیزارائه کردم .البته دراین جلسه دو مورد هم گزارش شفاهی دادم."

مساله ترانه موسوی
این نامزد معترض به نتایج انتخابات همچنین اعلام کرد درگفتگو با هیات قوه قضائه به موضوع تجاوز به ترانه موسوی وسوزاندن جسدش توسط ماموران امنیتی اشاره کرد و اظهار کرد : " خانواده این دختر از زمانی که این ماجراها پیش آمده دیگرحتی دختری را که همراه ترانه بوده به منزلشان راه نمی دهند وشما به عنوان افرادی حکومتی باید با مراجعه به نزد خانواده این فرد اصل ماجرا را پیگری کنید و به بیمارستان امام خمینی کرج مراجعه کرده ونظرپزشک را درباره جراحاتی که روی بدن این دختر قرار داشت دریافت کنید."دبیرکل حزب اعتماد ملی درادامه گفت : " درآن جلسه من تاکید کردم که هیچ گونه حرفی درباره جزئیات این جلسه نمی‌زنم بلکه گفتم خودتان اسناد را بررسی و گزارشی را تنظیم کنید ونتیجه را اعلام کنید .حتی به آقایان گفتم که چنانچه لازم باشد اسناد دیگری را نیزبه شما ارائه خواهم کرد."کروبی با اشاره به توافق دو طرف مبنی برعدم اظهارنظرتارسیدن به نتیجه نهائی گفت :" قراربراین بود که قضایا با دقت بررسی شود و سپس مصاحبه ‌ای انجام شود ولی متاسفانه دیروز آقای رییسی مصاحبه ‌ای کرد واظهارداشت که بنده هیچ گونه سند ومدرکی را در این جلسه ارائه نکرده ام و تنها اظهاراتی داشته‌ام که مورد بررسی قرارمی ‌گیرد."وی افزود : " من ازاین مطالبی که ایشان مطرح کردند بسیارمتعجب شدم البته این درحالی است که رادیو نیز به عنوان رسانه‌ای به اصطلاح ملی چندین بار اقدام به پخش این مصاحبه کرد."کروبی در پایان اظهارات خود در پاسخ به معاون اول قوه قضائیه گزارش پزشکی یکی از قربانیان تجاوزجنسی در زندانهای ایران را متشر کرده وگفته است " چنانچه لازم باشد اسناد دیگری را منتشر می ‌کنم."