یحیی رحیم صفوی :

برزکوه نیوز: العربیه :آیت الله خامنه ای جانشین امام زمان است ودشمنان او رسوا خواهند شد

دبی – العربیه نت

یحیی رحیم صفوی مشاورنظامی رهبرجمهوری اسلامی ایران ، ولی فقیه را جانشین امام زمان تلقی کرد وگفت : "هرکس درمقابل ولایت برحق مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ الله خامنه ‌ای بایستد رسوا می ‌شود."

به گزارش ایسنا صفوی امروز دوشنبه 2 – 11 – 2009 درپادگان سپاه کرج افزود : " هرکسی در مقابل ولایت ایستاد سرنگون شد وشکست خورد."

به گفته او : " ولایت فقیه جانشین امام زمان .. است و این مساله شوخی ‌بردار نیست."

او در ادامه افزود : " ببینید کسانی که مقابل امام ایستادند به چه سرنوشتی دچار شدند و امروز هم هرکس در مقابل ولایت بر حق مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ الله خامنه ‌ای بایستد رسوا می ‌شود وشعارهای آن ‌ها ‌، آن‌ها را رسوا خواهد کرد؛ چرا که ولایت فقیه جانشین امام زمان... درتفکرشیعه است."

وی با اشاره به فراخوان معترضان برای حضور در راهپیمایی دولتی 13 آبان برای اعتراض به وضع موجود در ایران گفت : " ممکن است عده‌ای بخواهند فتنه‌گری کنند ولی ملت ما در مقابل فتنه‌گران و کسانی که می‌خواهند آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی را زیر پا بگذارند خواهند ایستاد."

وی رهبران معترضان را " فتنه گر وفاقد جایگاه در بین ملت " توصیف کرد و گفت : "عده ای که بعضا در زمان امام مسوولیت‌هایی داشتند ولی امروز درمقابل قانون ،‌انقلاب، دولت و رهبری انقلاب ایستاده‌اند جایگاهی در بین ملتمان ندارد."
وی خطاب به این افراد گفت : " به برخی از این کسانی که نمی‌ دانم واقعا چه تفکری دارند توصیه می‌کنم که به دامن اسلام ،‌نظام اسلامی، ملت و ولایت فقیه برگردند و گرنه ملت ما با هیچ ‌کس رودربایستی ندارد و چهره آنها منفور خواهد شد. پس بهتر است از فتنه‌گری خود دست بردارند."


امداد الهی

مشاور آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود به دوره جنگ ایران وعراق در دهه 80 قرن گذشته اشاره کرد وگفت : " جبهه ‌های نبرد محل نزول امداد الهی بود."

صفوی افزود : " ای کاش منکران امداد الهی می‌آمدند ونزول امداد الهی را در جبهه‌ ها می‌ دیدند. ما دیدیم که نصرت خداوند چگونه جنود الهی را یاری می‌ کند."

وی فروپاشی شوروی سابق که " در جنگ به عراق کمک کرده بود " را نشانه امداد الهی توصیف کرد و گفت: " شوروی که آن‌ قدر به دشمن‌ مان کمک می‌کرد چندین تکه شد. جمهوری شوری که دستش به خون جوانان ما آلوده بود فرو پاشیده شد."

یحیی رحیم صفوی در ادامه اظهارت خود تلفات نیروهای آمریکایی در افغانستان وعراق را نیز نشانه " تقاص خون شهدا " تلقی کرد.

او گفت : " آمریکایی‌ها که دشمن ما را حمایت می‌کردند و بعد از جنگ به صورت نظامی وارد خلیج فارس شدند به چه بلایی دچار شدند؟ هشت سال است در افغانستان و شش سال است در عراق مدام تلفات می‌دهند."

به گفته او : " آمریکایی‌ها به ذلت درآمده‌اند و در اهداف خود در عراق و افغانستان شکست خوردند. افغانستان برای آمریکا تبدیل به ویتنام دوم شده است و به زودی مجبورند با شکست و خفت آنجا را ترک کنند ؛ چراکه آن‌ها تقاص خون شهدای ما را می‌دهند."