هشدار! توطئه برنامه ریزی شده جديد

برزکوه نیوز: گويا : هشدار! توطئه برنامه ریزی شده جديد
مهاجرانی: معترضان در نماز جمعه این هفته شرکت کنند!
برگزاری دو راهپيمايی متفاوت در تهرانبر اساس یک گزارش موثق از ایران، جریاناتی که در روزهای اخیر به سرکوب اعتراضات مردم مشغولند با فرستادن اراذل و اوباش وابسته به خود عامدانه به آتش زدن و تخریب اماکن و اموال عمومی اقدام می کنند تا زمینه سرکوب نیروهای امنیتی را فراهم کرده و ضمنا امکان توجیه آن را برای افکار عمومی مهیا کنند.
شاهدان عینی گزارش می دهند که این افراد که بعضا دستبند و دستمال سبز هم به خود آویزان می کنند یکدیگر را می شناسند و با هم ارتباط مستمر دارند و بعضا حتی بسیجی ها و لباس شخصی ها را هم می شناسند. ابن روش از دوران ماجرای کوی دانشگاه و حوادث پس از آن از سوی نیروهای امنیتی به کار می رود.
عطاالله مهاجرانی، وزير ارشاد دولت اصلاحات پيشنهاد تازه ای برای رساندن صدای مردم به گوش نظام مطرح کرده است.
او می نويسد: "به نظرم همان جمعیت میلیونی که در راهپیمایی صدای سکوت در روز دوشنبه ایران و جهان را تکان داد؛ اگر بخشی از آن هم در نماز جمعه شرکت کند و با صدای بلند بخواهد که رای اش پس داده شود، نمی توانند نماز جمعه را سرکوب کنند یا مثل گذشته نماز گزاران را کتک بزنند.
" هزاران نفر از مردم تهران در چهارمين روز اعتراض به نتايج انتخابات رياست جمهوری از ميدان ونک به سمت تجريش حرکت کردند.
اکثر تظاهر کنندگان، سبزپوش بوده و در حالی که دستان خود را بالا گرفته بودند به صورت مسالمت آميز راهپيمايی کردند.
هزاران نفر از طرفداران محمود احمدی نژاد نيز در ميدان وليعصر تجمعی برگزار کردند.
صداوسیمای دولتی ایران نیز به دعوت مکرر از مخاطبان برای حضور در راهپیمایی هواداران محمود احمدی‌نژاد پرداخت.
از جمله شعارهای هواداران محمود احمدی‌نژاد در این راهپیمایی "عناصر مسلح اعدام باید گردند"، "آشوب‌گر منافق اعدام بايد گردد" و "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" گزارش شده‌است.