منابع رسمی در ایران این گزارش ها را تایید یا نفی نکرده اند

برزکوه نیوز: العربیه : گزارش های ضد ونقیض از سلامت جسمی آیت الله خامنه ای

منابع خبری امروز پنج شنبه 15-10-2009 گزارش های مختلفی را در مورد احتمال " فوت آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران " منتشرکردند.

به گزارش خبرگزاری آلمان " برخی از سایت های خبری مخالفان حکومت ایران تاکید کرده اند که " رهبر جمهوری اسلامی روزگذشته بر اثر بیماری به کما رفت وپس از آن فوت کرد.
"بر اساس این گزارش " منابع پزشکی در بیمارستانی که آیت الله خامنه ای در آن فوت کرد تاکید کرده اند که وی به شکل طبیعی فوت کرده است ومرگ او ناشی از مسمومیت نیست.
"منابع خبری مخالفان حکومت ایران گفته اند که " فوت رهبر ایران ممکن است به دلیل فشارعصبی ناشی از درگیری های سیاسی ایران در پی انتخابات ریاست جمهوری اخیر باشد.
"خبرگزاری آلمان همچنین گفت " حمایت آیت الله خامنه ای از محمود احمدی نژاد او را در معرض انتقادهای مراجع دینی قرار داد."این خبرگزاری به نشانه هایی که سایت های مخالفان به عنوان دلیل صحت خبر فوت رهبر ایران اشاره کرده است وگفت " همه گویندگان تلوزیون دولتی لباس سیاه بر تن کرده ونیروهای بسیج به شکل گسترده در خیابانها حضور پیدا کرده اند.
"خبرگزاری آلمان نام این سایت ها را ذکر نکرده و منابع خبری رسمی ایران نیز این خبر را نفی و یا تایید نکرده اند.
طی روزهای گذشته خبرهای متناقضی در مورد وضعیت سلامت جسمی آیت الله خامنه ای منتشرشده است.
سایت خبری " پیک نت " نزدیک به حزب توده خبری را به نقل از منابع خود در داخل ایران منتشرکرد وادعا نمود که وضعیت سلامتی رهبر جمهوری اسلامی روز شنبه گذشته به شدت دگرگون شده است.این سایت خبری به احضار سه پزشک به بیت رهبری اشاره کرده و نام این پزشکان را دکترعلی مرادی ، دکترحسین آل شمس و پروفسور شهاب الدین مراغه ای معرفی کرد.
این سایت منابعی که این خبر را اعلام کرده اند را معرفی نکرده و تاکید کرد که پزشکان معالج آیت الله خامنه ای تاکید کرده اند که کلیه ملاقات های رهبرجمهوری اسلامی با مسئولان قطع گردد و این ملاقات ها فقط به اعضای خانواده وی محدود شود.
این اولین بارنیست که در آن خبرهایی در مورد وضعیت سلامت جسمی آیت الله علی خامنه ای منتشرمی شود.خامنه ای در سال 1989 پس از وفات آیت الله خمینی به رهبری جمهوری اسلامی انتخاب شد وپیش از آن بین سالهای 1981 تا 1989 رئیس جمهور ایران بود.